Terms of Technical Department
До обов'язків служби тех. підтримки входить вирішення таких завдань:
оперативно реагувати на тікети клієнтів у межах політики адміністрування;
блокувати акаунти без попереднього повідомлення користувачів у разі порушення правил надання послуг;
завчасно повідомляти клієнтів про планові технічні роботи на серверах.
До обов'язків служби технічної підтримки НЕ входить вирішення таких завдань:
встановлювати і налаштовувати (скріпти, ігрові збірки, плагіни, моделі, конфігурації, карти, та будь-які ігрові модифікації що не входять до стандартного ігрового серверу, та доповнення до них і т.д.) і програми, навіть у тому випадку, якщо клієнт сам не в змозі їх налаштувати;
виконувати замість клієнта операції, які він може зробити самостійно за допомогою панелі керування хостингом;
надавати тех. підтримку особам, які не є клієнтами uahost.com.ua;
здійснювати налаштування програмного забезпечення на комп'ютері клієнта;
проводити навчання роботі з комп'ютером та іншим ПЗ;
відповідати на запитання, які не несуть смислового навантаження, містять велику кількість синтаксичних і граматичних помилок, а також не мають прямого відношення до обов'язків служби тех. підтримки.
Служба тех. підтримки працює з: 9:00 - 19:00 без вихідних і перерв.